- Beques FUE
- Màster de Formació Permanent en Decision Making & Innovation
- Màster Propi en Productivitat i Desenvolupament Personal
- Programa CITIUS d'Iniciació Professional a l'Empresa
- Màster en Organitzacions Àgils i Transformació Digital
- Màster de Formació Permanent en Gestió Organitzacional, Competències Clau I Analítica de Dades
- Màster de Formació Permanent en Productivitat, Gestió Adaptativa i Innovació
El programa Citius d'Iniciació Professional a l'empresa és un programa de postgrau adreçat a titulats universitaris que combina formació acadèmica i formació pràctica. La particularitat d'aquest programa de la Universitat Autónoma de Madrid, gestionat per la Fundación Universidad-Empresa, és que els mateixos participants són els que trien el itinerari de formació que més s'adapta a les vostres necessitats. Aquest itinerari es pot fer de forma presencial, online o mixta.
El Pla Acadèmic de Formació Acadèmica s'imparteix a la Universidad Autónoma de Madrid i el seu programa està dissenyat en col·laboració amb la Universitat Autònoma de Barcelona. En funció de la seva orientació professional, el candidat podrà combinar els continguts acadèmics de la vostra elecció amb unes pràctiques tutelades en alguna de les nostres empreses col·laboradores.
Característiques del període de pràctiques
- Borsa d'ajuda a l'estudi:a partir de 800€ bruts al mes.
- Durada: un any (amb el període de descans que determini l'empresa d'acollida).
- Horari: jornada completa a l'horari que determini l'empresa d'acollida, amb un màxim de 35 hores setmanals
- Certificat de lempresa receptora.
Filosofia i objectius
El programa Citius d'Iniciació Professional a l'empresa, adreçat a graduats recents, neix arran d'una doble necessitat:
- D'una banda, la majoria dels titulats necessitencomplementar la formació acadèmica en funció dels seus interessos concrets i de l'especialitat a què es volen dedicar: per això el programa formatiu de Citius té un itinerari personalitzable.
- D'altra banda, els titulats acabats de sortir de la carrera necessiten agafar confiança en l'àmbit laboral de cara a poder accedir a una feina satisfactòria: això és el que cerca el període en pràctiques curriculars de l'estudi.
El millor aval d'aquest programa és l'opinió dels més de 10.000 estudiants que ja ho han gaudit: el 96% ho recomanarien com a primer pas en l'accés al món professional. No és estrany tenint en compte que la inserció laboral després d'aquest programa és del 80%.
Metodologia i continguts
Pel que fa a la part acadèmica, pot realitzar-se de forma presencial, en línia o mixta i aquests seran els àmbits a partir dels quals l'estudiant pot configurar el seu itinerari formatiu a nivell acadèmic:
- Idiomes orientats a la comunicació empresarial.
- Eines relacionades amb les noves tecnologies.
- Habilitats personals enfocades a la carrera professional.
- Entorn legal aplicat als negocis.
- Gestió empresarial.
- Economia i finances.
- Processos de producció.
- Formació en àrees específiques, com ara la Farmacologia.
Dins l'itinerari triat, l'alumne ha de cursarun mínim de 18 crèdits ECTS i no hi ha límit màxim.
Les pràctiques curriculars associades a l'estudi podran realitzar-se a qualsevol de les empreses col·laboradores i als departaments designats per elles.
Acreditació acadèmica
El diploma del programa Citius d'Iniciació Professional a l'empresa serà emès per la Universidad Autónoma de Madrid en col·laboració amb la Universitat Autònoma de Barcelona incloent-hi també una certificació de l'empresa on l'alumne realitzi les pràctiques.
Empreses col·laboradores
Admissió i matrícula
Els requisits per accedir al programa de postgrau Citius són els següents:
- Ser menor de 30 anys.
- Posseir un títol universitari oficial, homologat o homologable, de graduat, diplomat, llicenciat, arquitecte, arquitecte tècnic, enginyer, enginyer tècnic, que s'adeqüi a les places ofertes a cada convocatòria.
- Haver obtingut el títol universitari oficial, homologat o homologable en els darrers 4 anys.
- No haver gaudit ja d‟un programa similar.
- No tenir experiència professional com a titulat.